2009. szeptember 4., péntek

bla bla

Nagy munkakeresésben vagyok, de sajnos mindenhonnan elutasítanak. :( Volt egy konyhai munka ami nagyon tetszett volna, de 2 napja onnan is megkaptam a levelet, hogy nem vettek fel. Úgyhogy járok tovább a munkaügyre. Tegnap senki sem volt rajtam kívül (ügyfél) a teremben, de így is 2 órát ott voltam, mert senki nem ért rá velem foglalkozni.

Elkezdődött a héten az ovi. Viszi a pénzt rendesen.
1200 volt a kezdő csoportpénz, vittünk poharakat, fogkefét, új váltócipőt...stb.
Jövőhéten szülői ott is biztos lesz gyűjtés. A kaját is hétfőn fizetjük. És angolra akarjuk íratni ami 4 alkalom 1 hónapban és 1000 forint. Lehetne még ovitornára, néptáncra, hittanra, furulyára is , de szerintem elsőre elég 1 külön foglalkozás. Jövőre, ha akar mehet máshová is.
Eredetileg úgy volt a csoportjuk angolos és nem külön angol lesz, de erre még várni kell.

3 hónap után végre megint van zár a lépcsőház ajtón. Garanciásan vitték el szerelni és kicsit elhúzódott nekik. Most a lakók fele elfelejtette a kódját és vannak új lakók is így van aki nekünk csenget, mert én "úgyis itthon vagyok".

Sikerült kenyeret sütni.
Ezt külön bejegyzésben részletezem a recept miatt, hogy később is megtaláljam, ha kell.

1 megjegyzés:

Gabi írta...

Szorítunk,hogy mihamarabb találj állást!:(
Nálunk az oviban csak a nagycsoportosoknak lehet jelentkezni angolra.Benit beirattam,havi 8 alkalom 3000 ft.Szerencsére az úszás,és a torna ingyenes.Legalábbis remélem,hogy ingyenes maradt...:o
Az alábbi kenyér-receptet feljegyzem,és ln is kipróbálom!:)Köszi!;)
Szkokán fiúk