2009. október 1., csütörtök

Kakaós csiga

Megtaláltam a tökéletes kakaós csiga receptet.
Ez a 4. recept amit kipróbáltam az elmúlt hetekben és ezt is átalakítottam.
Szerintem könnyű elkészíteni és hamar elfogyott tehát finom.


Emma segített természetesen és amikor bekerült a sütőbe fél percenként ki akarta venni hogy már megnőtt és kész van.

A recept:
50dkg liszt
7dkg olvasztott vaj
1 cs szárított élesztő
3 dl langyos tej (nekem a testmeleg vált be)
4 ek cukor
1 cs vaniliás cukor
1 csipet só


A hozzávalókat összegyúrom és kb 8-10 percig dagasztom.
Utána fél órát kelni hagyom.
Átgyúrom és kb. 30 cm széles és 45 cm hosszú téglalapra nyújtom.
Bekenem olvadt vajjal és megszórom cukorral elkevert kakaóval.
Szorosan feltekerem és másfél cm-es szeletekre vágom.
170 fokon 30 percig sütöttem.
Megkel a sütőben újra.

És amikor kész megszórom porcukorral.
Itt azt mutatja olyan finom lett, hogy égnek áll a haja tőle.
(megírtam végre a dióskifliket is)

2 megjegyzés:

Mon írta...

Ez ugy nez ki mint a bolti. Nyilvan nekem is ki kell probalnom valamikor.

Gabi írta...

:)Köszi!;)Hamarosan kipróbálom ezt is.A kenyérnek hatalmas sikere van!:)))
Szkokán fiúk