2009. október 12., hétfő

hahó

Jó régen írtam megint. Most sem fogok sokat, de hoztam pár fotót.Tündér szoknya, ahogy Emma hívja.
Én varrtam neki. A pizsamára szokta felhúzni. És újabban a macijára is.

Ez pedig a Niki királylány ruhája volt. Picit feljavítottam megvarrtam ahol el volt szakadva és most már Emma királylány ruhája lett.
Mostanában a hajmosásnál is segít. Persze még nem megy teljesen egyedül, de lelkesen gyakorolja. A nyelvét sajnos kinyújtja, ha látja, hogy fényképezek. Azt mondta, hogy Gyuszika mondta neki az oviba, hogy így kell. Remélem gyorsan elfelejti.
Kihasználva a vénasszonyok nyarát a 28 fokot kimentünk a várhoz.
Volt ott egy kislány akivel első perctől együtt játszottak, mintha évek óta barátnők lennének. Látszik, hogy már ovis. Sokkal könnyebben barátkozik.


Oviról jut eszembe, hogy minden este 1 órás zokogás van elalvás előtt, hogy nem akar másnap oviba menni. Reggel nem szokott sírni csak elmondja, hogy jobb lenne itthon maradni.
Viszont van barátnője a Vanika meg Dórika és látom, hogy élvezi amikor meséli. Remélem az esti műsor is elmarad hamar.
Végre elkezdték az angolt is. Még nem valami lelkes, mert akkor van a foglalkozás amikor a többiek kint játszanak és szeretne inkább kint lenni Ő is.
Hétvégén kilátogattunk Bodzásra Kicsimamáékhoz.
Somáék is jöttek.
Most is volt etetés meg tojásgyűjtés.

Jól elfáradt és hazafelé evés ivás közben elaludt.

Nincsenek megjegyzések: