2009. május 15., péntek

Ovis Anyák napja

Az első. Mármint anyukakénk.
A mi ovinkban (nem tudom ez máshol hogyan zajlik csak amire gyerekkoromból emlékszem az nem így volt) reggel fél 9-től be lehetett menni körbeülni a mini teremben és nézni ahogy játszanak a gyerekek a földön, asztalnál. 10 körül egy kis műsor volt ahol mindenki énekelt, verselt és a végén egy kis ajándék az anyukáknak, nagymamáknak.
Emma először leült az asztalhoz, hogy játszik akkor csapódott mellé egy kisfiú. (rögtön felismertem 1-2 új szokását Emmának amik megőrjítenek. Legalább tudom kitől tanulta) A kisfiú először játszott vele majd rámászott, csiklandozta, kivette a kezéből amivel játszott... Emma kb 20 percig tűrte egész jól , sőt néha még láttam élvezi is a kisfiú társaságát. De egy idő után már csak dühítette. Láttam a szemében, hogy nem akar vele játszani. Próbáltam terelni a többi gyerek meg az óvónők felé, de akkor már begubózott és mindenért nyafogott vagy sírt. Nem volt hajlandó eltávolodni tőlünk (a Mamát is elhívtuk) a műsorban sem akart szerepelni.
Alig várta, hogy eljöjjünk.
Szóval hiába készítettem be a csomag zsepit, hogy végigbőgöm életem első anyák napi műsorát nem volt rá szükség. :)

1 megjegyzés:

Mon írta...

Akkor se fenykep se semmi? A Daniellaeknal nem volt semmi unnepely az oviba. Csinalt nekem egy kulcstartot azt hozta haza.
Az iskolaba sem volt anyak napja.