2009. május 17., vasárnap

...

Tegnap voltunk az Eötvös téren valami néptáncos mulatság volt. Utána még a Rétesnapot is meg akartuk nézni a Dózsa Gy. utcánál, de a suli előtt annyira lebombázta egy köcsög nő az agyam, hogy hazajöttünk inkább! A bunkó a karján egy kb. 7-8 hónapos (már ebben sem vagyok biztos) gyerekkel cigizett majd miután beleszívott a gyerek kivette a cumit a szájából elvette a cigit és laza természetes (tuti nem először csinálta életében) mozdulattal beleszívott!!!
Lefagytam. Azt hittem rosszul látok. Odamentem Apához és amikor el akartam mondani mit láttam már láttam, hogy kerekedik a szeme, mert a nő megismételve a dolgot Apa is épp végignézi amit láttam. Nem vagyok erős, de, ha nem jövünk el tuti lerúgom a fejét a bunkójának!
Apa nem bírta ki szó nélkül amíg nyitottam a biciklit odaszólt neki és a nő azonnal eltűnt. Én nem tudtam volna hozzászólni. Csak elvenni a gyereket tőle.
Hogy csinálhat ilyet? És a tömegben sem zavartatva magát?
Nincsenek rokonai akik rászólnak, ha már Ő ennyire agyatlan?

1 megjegyzés:

Mon írta...

En belekezdtem a masodik resz olvasasaba, de amilyen lassan haladok, a film biztos a mozikban lesz mire befelyezem.