2009. augusztus 20., csütörtök

Olvass és játsz!

Linsey , Janka , hívott játékra. A játék lényege, hogy a jelenleg olvasott könyv 161. oldalának 5. mondatát írjuk le, és adjuk tovább a játékot 5 embernek.

Ime az én mondatom:
Első felnőtt büntetését 18 éves korában kapta: hat hónapra került rács mögé autólopásért.

Az idézet Robert Crais : A kétperces Szabály című könyvéből van, de én a Reader's Digest válogatott könyvek egyik részét olvasom amiben ez is benne van.

Akikre én kíváncsi vagyok:
Gigi
Osli
Ányi
Timcsoca
Gabci
Aki már írt annak természetesn nem kell újra.


3 megjegyzés:

gabci242 írta...

De édi vagy, fogok is írni csak jelenleg amit olvasok, annak úgy 40 oldala van csak Úgyhogy az nem számít szerintem :)

Osli írta...

Köszönöm, hogy rám is kíváncsi vagy :)
Ezt a sorozatot én is szeretem, nekem is van kettő része, de apukámnak szinte mind megvan. tőle szoktam néha kölcsönkérni :)

Ányi írta...

Ó, de jól esett, hogy rám gondoltál, köszi!
Nálam már járt a játék :-)