2009. július 7., kedd

Fesztiválozgatunk 2.

Szombat este el akartuk vinni Emmát a tüzijátékra. Én már 8-kor ott voltam, mert kaptam 1 órát, hogy bulizzak és én úgy döntöttem megnézem az újságban 20 órától írt The Cultguard koncertet.

Még nem láttam őket élőben. Nem sikerült, mert nem ők léptek fel és nem is 8-tól, hanem 9-től amikor én már mentem haza. A tüzijáték is elmaradt, mert esett az eső, de legalább ittam egy pohár sört Lajosékkal.
Egyébként jellemző az idei évre, hogy vagy mi nem érünk oda, ha meg akarunk nézni valamit vagy nem az a műsor amit az újság ír.
Amit sikerült eltalálni az hétfőn a miniszínház.
Ha ezt látná Arthur király címmel egy nagyon szuper előadás volt.
Emma nem mindig nézte, de neki ez még hosszú. AZért jól érezte magát. Főleg, mert hárman ugráltunk körülötte.
Utána Márk koncert volt. Ekkor értettem meg miért volt annyi tini az első sorban a mese alatt. :)

És amikor nem fesztiválozunk:


Most 67 lakat volt a hídon.

Nincsenek megjegyzések: