2009. június 3., szerda

változás

Anita az egyik bejegyzésben írta, hogy reméli több fotó lesz Emmáról....
Nos nem lesz.
Lehet nem írtam annak idején erről? nem emlékszem, hogy azért van új blog, hogy itt mindenféléről írjak ami engem érdekel , amivel foglalkozom és Emma csak néha lesz megemlítve vagy néha teszek róla fotókat. A másik blogomban írok róla amit titkosítottam(azt eredetileg is neki kezdtem írni és most is csak neki írom, hogy tudja majd mikor mi történt vele), mert már úgy éreztem ciki lesz neki, ha nagyobb korában végigolvassa , hogy miket írok róla. Úgy gondolom nem illik már minden percéről beszámolnom. Sőt lassan akkora lesz, hogy saját netbéli világa lesz talán saját bloggal . Legalábbis nem hiszem, hogy 30 éves koráig vár majd erre.
Na persze lesz fotó Emmáról, ha végre visszakapom a szervízből az akkutöltőt, de még tegnap is azt mondták, hogy várjak még nincs kész. Pedig május 6.-án két hetet mondtak.
Az idei év úgy tűnik erről szól, hogy minden elromlik a lakásban.
A múltkor a mosógépre költttünk ami most végleg beadta a kulcsot így csütörtök óta kézzel mosok. Már néztünk újat, de 70-80 ezer egy új mosógép úgyhogy alaposan kitanulom előbb melyik mit tud?
Néztem őket a boltban és itthon a neten.
Elég ijesztő az a rengeteg gomb rajtuk. Volt egy Indesit amin 13 gomb volt! Minek?
Én csak mosni akarok vele. Eddig nagyon ragaszkodtam ahhoz, hogy felültöltős legyen már ez sem lényeges, mert mondták, hogy a felültöltős sem bírja tovább.
Ami eddig volt az egy Energomat volt 1988-ból. Na ezek a mostani gépek nem fogják bírni 8-10 évnél tovább állítólag. Majd meglátjuk.


1 megjegyzés:

Gabi írta...

Ami elromolhat,az el is romlik...:s
A mi mosógépünk 8 éves,és bizony már kellett javítani...Reméljük,hogy jól választasz majd!:)
Szkokán fiúk